reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

reklama

Príbeh s fotografiami

JADRAN V OHROZENÍ

Marián Minárik-Častovský

JADRAN V OHROZENÍ

20. augusta 2007 všetci obchodníci obchodného centra Jadran v bratislavskom Ružinove dostali poštou anonymný letáčik s krátkou správou, že v areáli objektu je bomba, ktorá do troch dní vybuchne. Majitelia urobili chybu, že uvedenú informáciu nikomu nenahlásili a v priebehu noci svoje obchody vyprázdnili.

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 968x
  • 10
A je to tu! Cestujeme do Japonska za vnučkou!

Marián Minárik-Častovský

A je to tu! Cestujeme do Japonska za vnučkou!

Možno, že to všetci už viete - lebo to vravím každému - narodila sa nám v Japonsku vnučka Shion. Prvá. Doteraz som bol iba taký prestarnutý senior, no odteraz som už pravý novopečený - teda mladý - dedko. Konečne sa blíži hodina H, kedy spolu s manželkou za vnučkou odletíme. Tá hodina prišla, je nedeľa, 9 hodín, 20 minút... Lietadlo práve odlieta...

  • 29. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 400x
  • 22
Najmladšia generácia filmárov vystavuje v Košiciach

Marián Minárik-Častovský

Najmladšia generácia filmárov vystavuje v Košiciach

Zaujali ma práce 15 až 17- ročných študentov Súkromnej strednej umeleckej školy filmovej v Košiciach. Prví absolventi dokončia štúdium v budúcom školskom roku. No ako som si mohol na výstave ich prác všimnúť, nájdu sa medzi nimi už teraz výrazné talenty. Pozrite si ich práce a urobte si sami úsudok...

  • 24. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 849x
  • 9
DNES SA MÁM EŠTE LEPŠIE

Marián Minárik-Častovský

DNES SA MÁM EŠTE LEPŠIE

Oznamujem celému svetu!!! Ak som bol v piatok predpoludním šťastný, potom poobede som bol ešte šťastnejší...

  • 27. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 371x
  • 66
Každá fotografia je budúcnosť

Marián Minárik-Častovský

Každá fotografia je budúcnosť

Fotografia už pri svojom vzniku zachytáva minulosť. Pozerám na fotografie. Sú zo svadby...

  • 26. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 417x
  • 10
reklama
Prečo!?

Marián Minárik-Častovský

Prečo!?

Bolo to už pred niekoľkými rokmi. Vo Východných Čechách, v okolí Dvora Králové nad Labem, za potulky mrazivou predzvesťou zimy s priateľmi som objavil opustenú kaplnku. Pamiatka na ňu ostala na fotografii, ktorá mi vždy pripomína jej tragédiu...

  • 12. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 303x
  • 17
Rozlúčenie na večnosť...

Marián Minárik-Častovský

Rozlúčenie na večnosť...

V júni 1999 som sa s kamerou a dvomi študentami ocitol v Macedónsku, v táboroch pre utečencov z Kosova...

  • 5. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 277x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu