reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

reklama

Neznáme objekty

Čiastočné zatmenie Mesiaca a UFO

Marián Minárik-Častovský

Čiastočné zatmenie Mesiaca a UFO

Vo štvrtok - 7. septembra - bolo pri mesačnom úplnku čiastočné zatmenie Mesiaca. Ani som netušil, aké prekvapenie ma čaká

  • 14. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 919x
  • 74
reklama
SkryťZatvoriť reklamu