reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

reklama

Moja rodná Častá

Novoročný vynš častofský

Marián Minárik-Častovský

Novoročný vynš častofský

Už mal Nový rok katolícky svet, už aj pravoslávci ho majú za sebou, ale napríklad, ďaleký Východ ho má ďaleko pred sebou. Myslím, že židovský Nový rok je tiež ešte pred nami, no môj Nový rok je práve teraz, keď čítate Pravý častofský Novoročný vynš pre rok dvatýsýcý devátý

  • 18. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 892x
  • 7
O tom, čo už ani Pánboh nenapraví

Marián Minárik-Častovský

O tom, čo už ani Pánboh nenapraví

Rodičom sa ťažko niekedy darí okresávať slušnosť vyjadrovania svojich detí, keď už aj z televíznej obrazovky bežne počuť tie najsprostejšie výrazy.

  • 29. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 119x
  • 18
Tetyčka

Marián Minárik-Častovský

Tetyčka

Nedávno som bol na návšteve u „tetyčky“, ktorú som poznal od jej mladosti a ona mňa od môjho detstva. Začiatkom novembra v krásnom zdraví sa dožila už 95 rokov. Hoci sme sa nevideli dlho, pamätala si moje meno a privítala ma s veselou iskrou v očiach. Obdivoval som jej pamäť i optimizmus. Spýtal som sa, v čom spočíva zázrak, že sa vysokého veku dožila v takej vynikajúcej kondícii.

  • 8. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 490x
  • 11
Pravopys, kerý sa móžete naučyt za sedemnást mynút

Marián Minárik-Častovský

Pravopys, kerý sa móžete naučyt za sedemnást mynút

Myslým, je čas začat použývat častofščynu jako spysuvatelský jazyk!

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 997x
  • 46
Výstup na horu Keltek

Marián Minárik-Častovský

Výstup na horu Keltek

Vybrali sme sa na lesnú túru. Pôvodne nás malo ísť aspoň dvadcať. Veľa mojich priateľov a známych túžilo spolu s nami vystúpiť na vrch Keltek v Malých Karpatoch.

  • 28. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 785x
  • 26
reklama
Moja rodná Častá 1

Marián Minárik-Častovský

Moja rodná Častá 1

Snáď sa to už dnes podarí. Opäť, aby som sa to naučil, pracujem na tom pol dňa. Dnes si trochu polietame...

  • 1. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 575x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu