reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

reklama

Minipríbehy

Múdry otec

Marián Minárik-Častovský

Múdry otec

Môj priateľ Pali je automobilový fanatik. Pripomína mi automechanikov vo Vietname, pre ktorých neexistuje neopraviteľné auto. Je to vlastne odborník, čo má dar od Boha rozumieť sa všetkému, čo sa spája s automobilovou technikou.

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 006x
  • 4
Ako som učil "El Boska" klamať a iné

Marián Minárik-Častovský

Ako som učil "El Boska" klamať a iné

Keď sa môjmu najstaršiemu bratovi Šankovi – vlastne jeho žene Oľge – narodil môj synovček a zároveň aj krsňa Luboško, ja - jeho strýko a krstný otec - som bol v tom čase už mladý starec, mal som sedemnásť rokov. To som vtedy ešte chodil do školy v Bratislave a tak som si jeho prvé rôčky života mohol aj užiť a jeho rodičov patrične dopĺňať vo výchove.

  • 10. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 912x
  • 25
Sklerotici na trhu

Marián Minárik-Častovský

Sklerotici na trhu

Ak chcete vedieť, či máte sklerózu, zájdite si v sobotu ráno v Bratislave na Miletičku, na trhovisko. Aj ja som sa tam stratil...

  • 9. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 465x
  • 33
Rozhovor s vlastným tieňom

Marián Minárik-Častovský

Rozhovor s vlastným tieňom

Keď sa nemáte s kým porozprávať, postačí vám aj vlastný tieň...

  • 13. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 787x
  • 13
Skutočný sen

Marián Minárik-Častovský

Skutočný sen

Nie často sa mi v spánku snívajú sny, preto som nimi vždy prekvapený. Sú iného druhu, než tie, ktoré snívam s otvorenými očami, jedno či cez deň, keď je svetlo alebo v noci, keď je tma.

  • 1. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 887x
  • 11
reklama
Nebo, Peklo, Raj

Marián Minárik-Častovský

Nebo, Peklo, Raj

Karol uvažoval o tom, že dá svoju desaťročnú dcéru pokrstiť. Pretože nechodila na hodiny náboženstva, rozhodol sa, že jej sám dá základné vedomosti z katechizmu.

  • 28. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 207x
  • 11
Jedna kresba

Marián Minárik-Častovský

Jedna kresba

Zapáčili sa vám v mojich štvrtkových príspevkoch i moje kresby. Ponúkam Vám dnes jednu na zamyslenie...

  • 1. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 259x
  • 42
V sobotu ráno na trhovisku

Marián Minárik-Častovský

V sobotu ráno na trhovisku

V sobotu ráno som odviezol ženu na trhovisko. Kým som hľadal voľné miesto na zaparkovanie, žena šla nakupovať čerstvú zeleninu. Dohodli sme sa, že ju budem čakať pri zadnom východe z trhoviska. Aj som sa chcel pokúsit nájsť ju, no hneď som to vzdal. Odradilo ma neuveriteľné množstvo ľudí, čo sa rozhodli zásobiť sa na nedeľu čerstvou zeleninou a čerstvým ovocím.

  • 17. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 892x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu