reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

reklama

Napadlo mi

Zvestovatelia jari

Marián Minárik-Častovský

Zvestovatelia jari

V apríli sa mieša chladná zima s teplým letom.

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 512x
  • 1
Neviem, neviem, neviem!

Marián Minárik-Častovský

Neviem, neviem, neviem!

Vysokoškolský študentský národ prepadlo obdobie semestrálnych skúšok. Celý január a časť februára im prináša plno obáv a stresu či sa im úspešnými odpoveďami podarí uzavrieť zimný semester. Hoci je medzi študentmi veľa takých, čo majú schopnosti osvojiť si množstvo nových informácií z rôznych odborov, predsa je v každom z nich obava, či nebude mať práve dnes zlý deň a či nedostane otázku, na ktorú nebude dostatočne pripravený.

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 867x
  • 2
P.š. 2008

Marián Minárik-Častovský

P.š. 2008

Aj keď trochu neskôr, ale môj novoročný vinš Vám všetkým...

  • 4. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 854x
  • 18
LEN SVITÁ A MRKÁ

Marián Minárik-Častovský

LEN SVITÁ A MRKÁ

Práve prežívam depresívnu časť roka.

  • 23. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 191x
  • 16
Slovenky - Slováci

Marián Minárik-Častovský

Slovenky - Slováci

Všimli ste si? Slováci a Slovenky nie sú rovnakej národnosti. Sú to dva národy! Ja som si to všimol, no neviem si s tým poradiť. Obraciam sa preto na vás, priatelia. Možno nájdete vysvetlenie môjho sporu.

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 158x
  • 20
reklama
Preteky s časom

Marián Minárik-Častovský

Preteky s časom

Tiež máte problémy s časom?

  • 22. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 287x
  • 20
Vynašiel som účinnú metódu boja proti skleróze

Marián Minárik-Častovský

Vynašiel som účinnú metódu boja proti skleróze

Všímol som si veľký záujem o môj článok „Sklerotici na trhu“. Zrejme nie som sám, čo si uvedomujem, že skleróza sa snaží stať sa usilovným nájomníkom v mojom mozgu. Moja žena si myslí, že riešením „sudoku“ a rôznych krížoviek si dostatočne cibrí pamäť. Žiadne sudoku jej však nepripomenie, že do polievky treba dať trochu soli. Ja mám v tejto oblasti celkom nový objav a neskromne tvrdím, že prevratný. O výsledkoch z mojich najnovších pokusov vás chcem teraz informovať.

  • 13. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 860x
  • 34
ČAS TVORIVOSTI - ČAS NUDY

Marián Minárik-Častovský

ČAS TVORIVOSTI - ČAS NUDY

Napadlo mi...

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 008x
  • 22
Svet okolo nás...

Marián Minárik-Častovský

Svet okolo nás...

Svet okolo nás zdá sa byť často akýsi nudný. Nech sa obzrieme kamkoľvek, nič sa nedeje...

  • 16. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 697x
  • 22
Prečo som sa nedokázal liečiť u Vlada Schwandtnera zo závislosti

Marián Minárik-Častovský

Prečo som sa nedokázal liečiť u Vlada Schwandtnera zo závislosti

Závidím drogovo závislým deťom, že sa môžu v Budmericiach u Schwandtnerovcov liečiť celý rok.

  • 7. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 168x
  • 41
reklama
Ani dnes nič nebude už 2.

Marián Minárik-Častovský

Ani dnes nič nebude už 2.

Obyčajne vo štvrok, presne napoludnie uverejňujem svoj prozaický príspevok, no dnes - podobne ako v utorok - tiež nič nebude.

  • 10. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 948x
  • 19
Dnešné ráno...

Marián Minárik-Častovský

Dnešné ráno...

Celú noc som sníval.

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 100x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu