reklama

Prečo? Klamem! Nykedy...

Nedeľná chvílenka poézie v slovenčine a v častofčyne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

PREČO? 

Keď som sa narodil, 

capla ma baba po zadku 

a prikázala:  "KRIČ!"  

Prečo potom

celý život počúvam, 

aby som bol ticho 

a nevravel NIČ?  

KLAMEM!  

Mám pred sebou bielu stránku!

A už klamem! Pretože dva riadky na nej sú.

Ako ten čas letí, už je na nej tretí!

Po ňom štvrtý,

piaty!

Riadkov je šesť,

chce sa mi jesť.

Kým príde noc

bude riadkov veľa.

Aj v tom nie som vierohodný,

pretože píšem riadok predposledný.

MMMarián Minárik·kirániM náiraMMM  

NYKEDY...

Nykedy pes nezaspýva,

jako slávyk na strome,

any krumpel nezavoný,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

jak slanyna v komore.

Krajšého dna neny,

jak ket slnko svýcy,

a najhoršý vtedy,

ket je šecko v kvýcy!

Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu