reklama

Farebné pocity

Nedeľná chvíľka poézie zložená z troch pocitov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

ČIERNO-BIELA ÚVAHA 

Z čistého neba ozvala sa rana, silná ako hrom. Rozbilo sa sklo. Ostré projektily črepín rozleteli sa na všetky strany. Zabodávali sa mi do tela, do rúk, do nôh, do tváre. Jedna z nich - ostrá ako klinec - cez hruď sa mi  vnorila hlboko do srdca a dotkla sa v ňom ukrytej duše.

Z krvácajúcich boľavých rán po jednom,

opatrne som vyberal jedovaté kúsky skla.

Iba črepinu zo srdca som vybrať nemohol.

Bál som sa, že s krvou by mi z neho vytiekla i duša.

A s ňou aj môj život, ktorý - napriek všetkému - mám tak rád...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

MODRÁ NÁLADA

 Nohou bosou

rannou rosou

kráčam sem a tam.

Nebo modré,

nohy mokré,

radosť v duši mám. 

V tráve skáče malé vtáča,

perie v chladnej rose máča.

Z krásneho dňa od radosti

na hruške drozd spievať začal.   

ČERVENÉ ODHODLANIE 

Než by som mal v živote

päť minút sa hádať,

radšej by som bol ochotný

o päť minút skorej zomrieť!

Kresba Slnko na oblohe a na Zemi
Kresba Slnko na oblohe a na Zemi 
Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu