reklama

Krátke rozhovory s Bohom (1)

V rokoch, keď mi bolo ťažko, prichádzal ku mne na krátke rozhovory Boh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (64)

Rozhovor prvý 

29. decembra 1970 prišiel Boh do môjho príbytku prvý raz.

 Oslovil ma otázkou. 

"Čo si ty, ako človek, myslíš o Bohu?" - spýtal sa ma.

Neváhal som s odpoveďou.

"Boh je dobrý a spravodlivý, vševedúci a všemohúci. Boh je svätý." 

Boh však nepriznal pravdu mojim slovám.

 "Boh vyžaduje svojim prvým prikázaním pre seba poslušnosť a neobmedzenú úctu - nie je teda dobrý. Boh určuje človeku zákony a sám stojí nad zákonmi - nie je teda spravodlivý. Boh človeka skúša - nie je teda vševedúci. Človek jeho zákony nedodržuje - Boh teda nie je ani všemohúci. Ak Boh nie je dobrý, ani spravodlivý, ani vševedúci, ani všemohúci, nie je teda ani svätý. Porozmýšľaj o tom..." 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom Boh odišiel z môjho príbytku...

Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu