reklama

Dúha

Ešte nedávno som videl dúhu. Jej je venovaná moja dnešná Nedeľná chvíľka poézie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Po daždi 

Dnes nie je deň, ako každý druhý.

Je po daždi, slnko opäť svieti,

nad lúkou suší farebné dúhy.   

kvetinky
kvetinky 

   

Dúha

 Svätožiara z dúhy

farbami skveje sa,

nad poľom klenie sa. 

Ako pol kolesa

podpiera nebesá,

prelud z farieb púhy.   

Stvorlistok
Stvorlistok 

Sen z modrých slov 

Sníval sa mi sen z modrých slov,

na pohľad boli zelené.

Nosom cítil som omamnú

ich fialovú vôňu

a pri dotyku prstami

boli hebučké do žlta.

Hriali oranžovým teplom.

V tme som načúval šepotu,

vraj sú z ľúbosti červené... 

Kto vie už koľký raz

v snoch som rozbúral dúhu slov,

lebo v nej nebola hnedá, strieborná a zlatá.   

Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu