reklama

Ani dnes nič nebude už 2.

Obyčajne vo štvrok, presne napoludnie uverejňujem svoj prozaický príspevok, no dnes - podobne ako v utorok - tiež nič nebude.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Uznáte, že v sobotu nemôžem vedieť, kde sa budeme nachádzať a čo budeme robiť. Verím, že tak, ako sme si predsavzali, budeme sa túlať po krásnom Slovensku, niekde na východe, kde je takmer v každej dedine jeden bloger. Až sa vrátime z našej poznávacej túlavej výpravy, možno podám správu o tom, ako sa mojej žene páčilo východné Slovensko. Ona je totiž pôvodne Češka (ktorá sa v roku 1993 nechcela odsťahovať do Čiech, hoci som jej to navrhoval). Dlho mi vytýkala, že nevidela Košice, no už sme tam boli viackrát. Teraz mi vytýka, že nevidela Východné Slovensko, tak to naprávame...

Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu