reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Minárik-Častovský

Marián Minárik-Častovský

Bloger 
  • Počet článkov:  279
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Narodil som sa 25.marca 1939 v Častej ako večný optimista. Hoci som len obyčajný smrteľník, páči sa mi to, čo pánu Bohu: rastliny, kvetiny, zvieratá, ryby, vtáky, ľudia, lúky, stromy, zem, skaly, hory, oblaky, hviezdy, mesiac, slnko, voda, vzduch... Ja viem, je toho veľa, ale takí sme už my – optimisti. Zo všetkého však najkrajšia je žena. Tá sa pánu Bohu podarila k jeho vrcholnej spokojnosti. Potom už prestal tvoriť, celú nedeľu odpočíval a kochal sa pohľadom na jej krásu..... Zoznam autorových rubrík:  Historky spod Častovskej vežePoviedkyMoja poéziaÚvahySpomienkyMyšlienkyNedeľná chvíľka poézieNapadlo miMinipríbehyMoja rodná ČastáNeznáme objektyPríbeh s fotografiamiVýpisky z k níhŠperkyZ ciest po zemskej guliSpravodajstvo pod čiarou

reklama

Moja poézia

Priznanie, Protest a Blesk

Marián Minárik-Častovský

Priznanie, Protest a Blesk

Nedeľná chvíľka poézie, ktorá nikoho nezabije.

  • 25. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 651x
  • 20
Pokoj v duši a Noc a deň

Marián Minárik-Častovský

Pokoj v duši a Noc a deň

Trochu oneskorená nedeľná chvíľka poézie. Verše pri slnečnom súmraku...

  • 4. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Niečo zo starej japonskej poézie

Marián Minárik-Častovský

Niečo zo starej japonskej poézie

Pre dnešnú Nedeľnú chvíľku poézie vám predkladám myšlienky dvoch dávnych japonských básnikov. Po svojom som preložil ich haiku do slovenčiny...

  • 28. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Dobrý deň

Marián Minárik-Častovský

Dobrý deň

Nedeľná chvíľka poézie

  • 7. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Otázky mne i Tebe

Marián Minárik-Častovský

Otázky mne i Tebe

Nedeľná chvíľka poézie, rozhovor s Otcom

  • 10. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Vietor, Blesk a Temnota

Marián Minárik-Častovský

Vietor, Blesk a Temnota

Moja Nedeľná chvíľka poézie

  • 26. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Stal som sa vrahom

Marián Minárik-Častovský

Stal som sa vrahom

Nedeľná chvíľka poézie

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Moja večera

Marián Minárik-Častovský

Moja večera

Nedeľná chvíľka poézie

  • 9. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Vízia budúcnosti

Marián Minárik-Častovský

Vízia budúcnosti

Nedeľná chvíľka poézie

  • 16. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Dnes bude nedeľná chvíľka poézie

Marián Minárik-Častovský

Dnes bude nedeľná chvíľka poézie

Zatiaľ sme sa dohodli ja a Alenka Dúhová, že každú nedeľu presne o 14:00 hod. budeme na blogu.sme uverejňovať nedeľnú chvíľku poézie. Nepridáte sa k nám ešte niekto?

  • 30. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 705x
  • 26
reklama
Zvláštna báseň

Marián Minárik-Častovský

Zvláštna báseň

Uverejňujem báseň na želanie neznámeho autora. Poprosil ma o to...

  • 17. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 329x
  • 9
Stal som sa vrahom

Marián Minárik-Častovský

Stal som sa vrahom

Informácia o mojom čine je krátka, no nechcem ju zverejňovať na titulke, pozrite si ju ďalej...

  • 16. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Na lavičke zvečera

Marián Minárik-Častovský

Na lavičke zvečera

Na lavičke zvečera dievča slzy roní. Snáď stratilo frajera? Či sa oňho bojí?Pýtam sa jej: Povedz zlato, prečo sa ti chveje hruď? Ale ona na to: Ujo, strašne ma bolí zub!

  • 1. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Jano ráno vstane

Marián Minárik-Častovský

Jano ráno vstane

Čo myslíte? Čo sa stane?

  • 26. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu